Section Title

Vejledning og FAQ

Her på siden finder du en indkøbsguide til hurtig og nem handel på webshoppen.

Du kan blandt andet læse hvordan du bestiller dine produkter, leveringsprocedurer og betalingsmuligheder. Desuden har vi oprettet en FAQ med de ofte stillede spørgsmål.

Har du spørgsmål til nogle af produkterne, hvordan man bestiller eller øvrige kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte os.

 

Hvordan bestiller jeg?

  1. Find den ønskede produktkategori under menupunktet Produkter.
  2. Vælg den ønskede produktlinje.
  3. Vælg den farve du ønsker ved at klikke på farven (her kan du også bestille op til 2 farveprøver).
  4. Vælg hvilken model du ønsker.
  5. Angiv dine mål og tilvalg.
  6. Læg i indkøbskurv.
  7. Du kan se øverst til højre i feltet ”Indkøbskurv”, at varen ligger i kurven.
  8. Du kan nu handle yderligere produkter og varer.

 

Hvordan betaler jeg?

  1. Når du er færdig med at handle klik på ”Gå til kassen”.
  2. INDKØBSKURV: Du får nu et overblik over indholdet af din indkøbskurv, hvor du også kan tilføje eller fjerne varer inden du bestiller. Klik på knappen ”Næste”.
  3. ADRESSE: Er du eksisterende kunde skal du blot indtaste din e-mailadresse og kodeord og dine adresseoplysninger kommer frem. Har du ikke handlet hos os før, kan du vælge at ”Oprette konto” helt gratis eller ”Fortsætte som gæst”.
  4. Du indtaster nu dit navn, adresse og telefonnummer og e-mail.
  5. DETALJER/LEVERING: Her skal du vælge leveringsadresse, leveringsmåde og betalingsmåde. Hvis du accepterer vores Handelsbetingelser, skal du krydse feltet "Accepter handelsbetingelser" af. Klik evt. på teksten "handelsbetingelserne" og læs disse. Klik ”Næste”
  6. BETALING: Under BETALING kan du se samtlige omkostninger for betalingskortgebyrer, serviceomkostninger samt fakturerings- og leveringsadressen. Indtast dine kreditkortoplysninger og klik "Godkend ordre" eller klik "Forrige" et par gange tilbage, hvis du vil ændre i din ordre.
  7. BEKRÆFTELSE: På denne side kan du se din online kvittering med detaljerne for din ordre. Inden for et par minutter får du samtidig en bestillingsbekræftelse via e-mail.
  8. Har du spørgsmål til ordren eller ønsker du at ændre din ordre efter, at du har klikket "Godkend ordre", kan du ringe til kundeservice og oplyse dit ordrenummer. 

 

Opmåling og montering

Hvordan opmåler jeg korrekt?
Se vores udførlige opmålingsvideo samt opmålingsvejledning. Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os og vi vil være behjælpelige med rådgivning.

Hvordan monterer jeg solafskærmningsløsningen?
Se vores udførlige monteringsvideo samt monteringsvejledning. Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os og vi vil være behjælpelige med rådgivning.

Jeg ønsker at bestille opmåling og montering af mine produkter. Hvordan foregår det?
Du kan ikke bestille opmåling og montering ved bestilling af varer direkte på nettet. Ønsker du dette, skal du kontakte os telefonisk.

 

Bestilling og betaling

Når jeg har købt et produkt, hvornår bliver beløbet så trukket på min bankkonto?
Vi hæver først beløbet på din konto, når dine varer afsendes.

Hvordan kan jeg betale?
Du kan betale online for din bestilling ved brug af Dankort. Anvender du betalingskort, er der et mindre betalingskortgebyr. Gebyret varierer afhængig af, hvilket betalingskort du benytter. Du kan se samtlige omkostninger, inden du godkender din ordre.

Er det sikkert at betale online med betalingskort?
Du kan trygt betale med betalingskort i shoppen. Hele transaktionen finder sted på en sikker server og dine kortoplysninger sendes til PBS via en sikker og krypteret SSL-forbindelse. Dine kreditkortoplysninger gemmes ikke på vores server.

Får jeg en bekræftelse på min bestilling?
Når du har godkendt din ordre, får du automatisk en bestillingsbekræftelse tilsendt på din mail. I bestillingsbekræftelsen står der, hvilke varer du har bestilt og betalt for. Gem eller udskriv din bestillingsbekræftelse, da den samtidig gælder som garantibevis.

Hvordan følger jeg min ordrestatus?
Du kan altid ringe til os for at høre status på din ordre.

 

Forsendelse og levering

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Vi sender alle vores gardiner og solafskærmningsløsninger med GLS. Vores andre produkter sendes med Post Danmark.

Hvor lang tid tager leveringen?
Alle varer leveres normalt indenfor 5-15 hverdage. Der kan dog i visse situationer forekomme forlænget leveringstid, men i disse tilfælde bliver du naturligvis kontaktet.

Kan jeg afhente min bestilling i en butik?
Du kan sagtens afhente din bestilling hos os. Se vores kontaktoplysninger og åbningstider.

 

Returnering og fortrydelsesret

Hvad gør jeg hvis produkterne ikke passer, når jeg modtager dem?
Der er ingen returret på varer der er specielproduceret ud fra ordregiverens bestilling, eftersom bestillingen er produceret efter kundens oplyste mål og ønsker. Se evt. vores Handelsbetingelser for mere information.

Kan jeg sende produkterne tilbage, hvis jeg har fortrudt købet?
Varer produceret efter kundens mål og anvisninger kan ikke tages retur eller ombyttes. Ifølge forbrugeraftaleloven skal der ydes 14 dages fortrydelsesret på alm. køb, men da vores produkter fremstilles specielt efter dine behov og ønsker, bortfalder fortrydelsesretten når produktionen igangsættes. Når du godkender dit køb på hjemmesiden og accepterer vores salgs- og leveringsbetingelser, accepterer du samtidig at produktionen af dine givne mål og ønsker kan påbegyndes og at fortrydelsesretten dermed bortfalder. Fortryder du købet, vil vi anmode dig om at kontakte os snarest muligt, da vi vil forsøge at stoppe ordren og dermed hæve købet for dig.

Hvem betaler fragten, når jeg returnerer et produkt?
Returnering af varer kan kun ske efter aftale og kun i originalpakningen. Hvis der er sket skader på varen under transporten, eller stemmer det modtagne antal kolli ikke overens med forsendelsespapirerne, skal der straks reklameres til fragtmanden. Vi vil derefter betale for returfragten.

Hvordan får jeg mine produkter til reparation?
Du kan sende dem med Post Danmark, eller kontakte os for afhentning/aflevering.

 

Reparation og garanti

Hvilken type garanti har jeg for mine produkter?
På alle vores produkter ydes 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning. Skulle det være tilfældet, at dine gardiner går i stykker efter garantiperioden, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning, som passer dig bedst. Garantien dækker ikke ved betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side. Selvom vi har taget alle rimelige forholdsregler for at kunne garantere, at informationerne på stofprøverne er korrekte, giver vi ingen garanti eller økonomisk kompensation i forbindelse med korrektheden, sikkerheden eller anvendeligheden af produktet. Specifikationerne kan ændres uden varsel i forbindelse med forbedringer af produktet eller ved forandringer nødvendiggjort af love og regulativer, og vi er ikke ansvarlig for konsekvenser af sådanne ændringer. Farveforskelle i forhold til prøverne kan forekomme. Forbrugerne skal selv undersøge, om det aktuelle produkt opfylder de krav og specifikationer, som produktet kræver til den specifikke opgave.

Hvad gør jeg hvis produktet er beskadiget, når jeg modtager det?
Alle varer afsendes efter aftale med kunden. Kontroller straks efter modtagelse, at det er den rigtige vare og meddel os omgående omkring eventuelle mangler.

Indkøbskurv

Varer:0
I alt:kr. 0,00
Gratis levering til alle brofaste øer